Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Avsluta medlemsskap i Vitality club

Önskar inte fler försändelser från Vitalitet club

Yvonne Persson Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Yvonne,

    Tack för din kommentar.

    Konsument Europa får många frågor om Vitaelife/Vitality Club.

    Du måste kontakta företaget. Mejladressen till kundservice är se@vitality.club. Spara all dokumentation som bevis.
    Jag hittar följande information på Vitaelife Pharmas webbplats då jag sökte på deras erbjudanden. Längst ned på sidan finns deras kontaktuppgifter och returblanketten. Kontrollera att du hamnar på rätt erbjudande för returadressen kan variera.

    "Sänd produktleveransen med tillhörande faktura till följande adress:
    Vitaelife Pharma
    P.O. Box 917,
    A.H.Tammsaare tee 116,
    12702 Tallinn, Estonia.

    Återsändningen skall göras på postens serviceställe och kvittot skall sparas i fall leveransen hamnar på avvägar. Förkomna leveranser utan kvitto eller försändelse-id ersätts inte åt kunden."

    Vänliga hälsningar

    Jolanda Direktör, Konsument Europa
  • var försent. samma dag hade jag fått produkten Jag meilade se@vitaality.club ang att det var ett provpaket jag beställt och inte en försändese . Svaret jag fick var att det inte gick att ångra köp men de kunde erbjuda mig att dela fakturan på två månader och efter detta skulle jag inte få flera fösändelser. helt sjukt!!!
    Jag blir inte av med eran skit ni lurar bara folk.
    Här är referensnumret 1003228200
    Jag har anmält er och lämnat tillbaka varan som ni har skickat!! Ni förtsätter ändå skicka påminnelse till mig och retur avgiften.

    Ni verkar inte fatta att man inte vill ha varan jag har anmält är då sa polisen att företaget finns inte ena utan att det är bluff och att dom lurar folk på de sättet Vitality Club det värsta som har hänt mig!!

    Min mejl ifall dom vill kontakta mig Sara.ozdemir@outlook.com

    Sara Özdemir
  • Jag har försökt att få kontakt med Vitalcity Club för att avsäga mej allt samröre med dem. deras Raspberry Ketone, var helt illa för mej och jag gick upp i vikt. Prov försändelsen är betalad, den prånglades på mej med telefon, mera har jag inte velat ha, men fick fortsättning och det var tre st. burkar Svar får man inte och tänkte att följande är polisen,ifall inte detta ordnar upp sej.

    t.e
  • Hej Sara,

    Tack för din kommentar.

    Konsument Europa är inget företag som säljer varor eller tjänster.
    Vi har inte skickat någon vara till dig. Det är Vitality Club som är din motpart och företaget existerar.

    Konsument Europa är en fristående enhet inom myndigheten Konsumentverket och ingår i European Consumer Centres Network som delfinansieras av EU-kommissionen. Vår uppgift är att ge dig som konsument information och råd när du handlar varor och tjänster utanför Sverige inom EU, Norge och Island.

    Du kan anmäla företaget till Konsumentverket.

    Du kan även göra en anmälan till Konsument Europa. Viktigt är att du bifogar all dokumentation som du har, så att vi kan dela ärendet med vårt systerkontor i Estland.

    Vänliga hälsningar

    Jolanda Direktör, Konsument Europa
  • Hej t.e,

    Tack för din kommentar.

    Har du skrivit till företaget och talat om att du inte mår bra av att äta deras produkt?

    När man tackar ja till Vitality Clubs provpaket gällande Raspberry Ketone nämns följande:

    "Sjumånaders plan. Första månaden till ett rabattpris på 69 kr. Följande månader till specialpriset 339 kr per månad + frakt 49 kr. Det totala priset för prenumerationen är 2132 kr. 14 dagars annullerings- och returrätt. Endast för nya kunder 1 beställning per hushåll."

    Fick du ingen information om detta i telefonsamtalet eller när du fick provpaketet?

    Vänliga hälsningar

    Jolanda Direktör, Konsument Europa
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.